NL 

COVID-19: Bereikbaarheid & Dienstverlening Ivoclar Vivadent Benelux

We weten dat dit voor iedereen een zeer verontrustende tijd is en dat we juist voor elkaar moeten zorgen. Ons hart gaat uit naar iedereen, die mogelijk getroffen is door het coronavirus, en we wensen hen een goede gezondheid en veel sterkte toe.

We volgen de richtlijnen en aanbevelingen van de verschillende overheden wereldwijd op de voet voor het nemen van voorzorgsmaatregelen om zo verdere verspreiding van het virus te voorkomen.

Terwijl ons bedrijf bezig is met de aanpak hiervan, willen we ervoor zorgen dat onze werknemers en hun families, klanten en partners veilig zijn en hebben hiervoor meerdere stappen ondernomen om dit te kunnen garanderen.

Als internationaal bedrijf in de gezondheidszorg willen we tandheelkundige professionals blijven ondersteunen, omdat wij beseffen dat vele mensen wereldwijd op onze producten en diensten vertrouwen en hebben dan ook de nodige maatregelen genomen om activiteiten en ondersteuning operationeel te houden.

Het zijn tijden als deze waarin we het moraal en de steun van onze medewerkers, partner en klanten echt waarderen en we kunnen hen niet genoeg bedanken voor het supporten van degenen die nu in nood verkeren.

Tot op heden hebben we geen enkele beperking ervaren binnen onze toeleveringsketen, noch in ons vermogen om klanten te bedienen. Onze klanten en medewerkers zijn de hoogste prioriteit bij Ivoclar Vivadent en we willen dan ook even de tijd nemen om u te informeren met enkele maatregelen die we nemen om het Coronavirus COVID-19 Pandemic aan te pakken:

  • We hebben een wereldwijd ''projectteam'' opgericht om beleid en noodplannen te ontwikkelen als de economische omstandigheden verslechteren.
  • We blijven de implicaties voor onze bedrijfs- en kantooractiviteiten evalueren. Dit is van cruciaal belang om de veiligheid en het welzijn van onze medewerkers te waarborgen.
  • Onze werknemersveiligheid, klantveiligheid en beschikbaarheid van dienstverlening blijven onze hoogste prioriteit(en).
  • U kunt nog steeds producten bij ons afnemen. Planning betreffende bedrijfscontinuïteit is onderdeel van het dagelijkse werk bij Ivoclar Vivadent. Helaas kan het zijn dat leveringen vertragingen oplopen. Onze services op afstand worden regelmatig getest en we doen er dan ook alles aan om u van dienst te zijn, wat er ook gebeurt. Bij voorbaat danken wij u voor uw vertrouwen en geduld.


Telefonische bereikbaarheid

Uiteraard kunt u voor vragen m.b.t. (nieuwe) producten, gebruiksaanwijzingen, voorraad en levering van producten en eventuele lopende aanbiedingen te allen tijde telefonisch bij ons terecht.

After Sales Support
Ook onze After Sales Service wordt regelmatig getest, en we doen er alles aan om u te ondersteunen op afstand. Wij vragen u vriendelijk om gebruik te maken van Email communicatie bij benodigde support via: aftersales.emea@ivoclarvivadent.com. Natuurlijk kunt u ook altijd bellen met After Sales Service via: +800 7000 7080 

Online videotutorials & productdemonstraties 
Graag bieden wij u de mogelijkheid om videotutorials & instructies te volgen en te downloaden op afstand en/of abonneer - bezoek ons YouTube kanaal.