NL 

OptraGate to Oral Health

magnifying glass

"Goede mondzorg toegankelijk maken voor iedereen”

Goede mondzorg is essentieel voor onze levenskwaliteit. Toch blijkt uit onderzoek dat mensen te weinig of helemaal niet naar de tandarts gaan. Dat een tandartsbezoek voor velen een grote stap is. Uit angst of schaamte, of wegens te weinig financiële middelen. Met deze campagne willen Henry Schein Dental en Ivoclar Vivadent de problematiek onder de aandacht brengen en mensen actief betrekken via een unieke Augmented Reality beleving. Door mee te doen steun je het goede doel.

Doneer jouw glimlach voor het goede doel
Alles draait rond de warme oproep om een glimlach te schenken. Dit kan door een ludieke selfie te posten met de OptraGate Augmented Reality filter. Per selfie wordt een OptraGate mond-en wangspreider geschonken aan hulporganisaties. De oproep loopt via sociale media maar ook via Augmented Reality Posters die iedereen kan downloaden of aanvragen. Tandheelkundige praktijken die de OptraGate online bestellen via Henry Schein Dental schenken zo €9,99 aan Dokters van de Wereld.

OptraGatetoOralHealth
De OptraGate werd specifiek voor deze campagne uitgekozen. Symbolisch, als de poort naar betere mondzorg. ‘Making people smile’ is dus niet alleen in theorie de missie van Ivoclar Vivadent. Deze Augmented Reality Selfie brengt dat ook in de praktijk.
OptraGate zorgt voor meer comfort en een betere beleving van het tandartsbezoek. Het is een handig hulpmiddel dat vrij zicht geeft in de mond en het stellen van diagnoses en handelingen makkelijker maakt

Kom in actie!
Je kan op 3 manieren helpen om samen met ons mondzorg beter te maken voor iedereen.
Kijk hoe jij kan mee helpen:  https://www.optragatetooralhealth.com/